Andrew Stephen

Andrew Stephen heads up the Marketing Faculty at Oxford Saïd Business School, University of Oxford, and has a particular interest in the digital transformation of marketing. He has been at Oxford since 2015 and previously taught at the University of Pittsburgh, INSEAD, and Columbia Business School. Andrew earned his MPhil and PhD degrees in marketing from Columbia University, and completed undergraduate studies in engineering and business at the University of Queensland in Brisbane, Australia. As an academic and researcher, he looks to understand how organizations should (and should not) use technology for effective and efficient marketing. This is all the more important these days, given the now-central roles of digital platforms (particularly social media) in customers’ lives and, hence, companies’ marketing strategies. With this comes new challenges and questions for marketers, which Andrew’s work seeks to address.

Alle Blog-Autoren durchsuchen

Entdecken Sie über 500 Artikel von mehr als 200 Branchenexperten.

Alle anzeigen

Bleiben Sie auf dem Laufenden

Abonnieren Sie den Blog von Teradata, um wöchentliche Einblicke zu erhalten



Ich erkläre mich damit einverstanden, dass mir die Teradata Corporation als Anbieterin dieser Website gelegentlich Teradata Marketingkommunikations-E-Mails mit Informationen über Produkte, Data Analytics und Einladungen zu Veranstaltungen und Webinaren zusendet. Ich nehme zur Kenntnis, dass ich mein Einverständnis jederzeit widerrufen kann, indem ich auf den Link zum Abbestellen klicke, der sich am Ende jeder von mir erhaltenen E-Mail befindet.

Der Schutz Ihrer Daten ist uns wichtig. Ihre persönlichen Daten werden im Einklang mit der globalen Teradata Datenschutzrichtlinie.

Erfahren Sie mehr von Teradata