Andrew Johnston

Andrew Johnston joined Teradata at the start 2015 working as an Industry Consultant in the Finance Centre of Expertise and is now helping to the deliver the connected data element of the Customer Journey Solution. Today Andrew is the Product Owner of Connected Data, Analytic Solutions at Teradata.

Andrew has over 20 years’ UK Financial Services marketing and customer management experience.

Some of Andrew’s career highlights include working to transform the customer management capability at Lloyds Banking Group, integrating diverse marketing systems following mergers and helping to launch a new challenger Bank in UK called TSB. He has experience of managing analytical teams and running operational marketing systems.

As an expert direct-marketing practitioner, he has set-up numerous programmes to drive customer advocacy and meet customer needs.

Alle Blog-Autoren durchsuchen

Entdecken Sie über 500 Artikel von mehr als 200 Branchenexperten.

Alle anzeigen

Bleiben Sie auf dem Laufenden

Abonnieren Sie den Blog von Teradata, um wöchentliche Einblicke zu erhalten



Ich erkläre mich damit einverstanden, dass mir die Teradata Corporation als Anbieterin dieser Website gelegentlich Teradata Marketingkommunikations-E-Mails mit Informationen über Produkte, Data Analytics und Einladungen zu Veranstaltungen und Webinaren zusendet. Ich nehme zur Kenntnis, dass ich mein Einverständnis jederzeit widerrufen kann, indem ich auf den Link zum Abbestellen klicke, der sich am Ende jeder von mir erhaltenen E-Mail befindet.

Der Schutz Ihrer Daten ist uns wichtig. Ihre persönlichen Daten werden im Einklang mit der globalen Teradata Datenschutzrichtlinie.

Erfahren Sie mehr von Teradata