Teradata Applications and Vantage Highlighted in Textbook

15. Mrz 2019

Teradata Vantage and application case stories have been once again updated and included in the latest edition of Sharda, Delen, and Turban’s textbook titled: Analytics, Data Science, & Artificial Intelligence: Systems for Decision Support, 11th Edition. Many chapters include exercises to consult Teradata University resources and complete some homework or class discussion.

The book’s table of contents and other details are available at: https://www.pearson.com/us/higher-education/program/Sharda-Analytics-Data-Science-Artificial-Intelligence-Systems-for-Decision-Support-11th-Edition/PGM2067063.html

Teradata ist Anbieter einer vernetzten Multi-Cloud-Datenplattform für Enterprise Analytics. Unsere Unternehmensanalysen lösen geschäftliche Herausforderungen vom Start bis zu Skalierung. Nur Teradata bietet Ihnen die Flexibilität, die massiven und verschiedenen Daten-Workloads der Zukunft schon heute zu bewältigen. Erfahren Sie mehr auf: Teradata.de.